.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستخط مشکوک انتخاباتی و لزوم روشنگری سریع سپاه


خبرنگار «آینده» گزارش داد، پخش گسترده یک دستخط نسبت داده شده به یکی از فرماندهان سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه در شبکه اینترنت، از کلید خوردن یک بداخلاقی انتخاباتی حکایت دارد.

بنا بر این گزارش، در این دو دستخط که به نظر یک جعل انتخاباتی برای متشنج کردن فضا می باشد، ادعا شده پس از پرسش یکی از فرماندهان سپاه از حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه، وی کتبا نوشته که نظر صریح مقام عظمای ولایت، انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد می باشد و رساندن این امر به پرسنل تحت امر سوال کننده را هم واجب شمرده است.

در خبر منتشره ادعا شده که این دستخطها زیر لوگوی نشریه یالثارات در صبحگاه مشترک یکی از نیروهای نظامی توزیع شده است. اما با بررسی نوع ادبیات و حواشی آن، به نظر می رسد یک جعل و بداخلاقی انتخاباتی برای زیر سوال بردن جایگاه رهبر انقلاب، سپاه پاسداران و شخص دکتر احمدی نژاد صورت گرفته است. این در حالی است که رهبر انقلاب بر رویکرد بیطرفانه خود تاکید کرده و منصوبین ایشان نیز طبعا باید چنین رویکردی داشته باشند.

به نظر می رسد اطلاع رسانی صریح و سریع مقامات مسوول در نهاد ارزشمند سپاه در این زمینه، بداخلاقی صورت گرفته را بی اثر خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.